راه بقا دربورس

در این سایت با نگاهی بنیادی به بازار سرمایه ایران به بررسی مباحث پایه ای در کنار نمونه هایی عملی بررسی های فاندامنتالی شرکتهامی پردازیم ، اميدوارم كه دوستان بنده را از نظرات خودشان محروم نكنند

Saturday

شبيخون

من يادمه مدتها قبل با يكي دو تا از روزنامه ها درگير بودم و دليل اون هم اين بود كه تحليلي رو كه با خواهش از من مي گرفتند تو روزنامه شون با اسم خودشون چاپ ميكردند اونهم با يه تيتر جنجالي هر بار هم كه اعتراض ميكرديم كلي عذر خواهي و ميگفتن كه فلاني مقصر بود و دفعه بعد حتما جبران ميكنيم و البته دفعه بعد هم چيزي تغيير نمي كرد
اما تازه گي ها اين موضوع ظاهرا تسري پيدا كرده و برخي از افراد تحليلهايي رو كه مثلا بنده چند ماه قبل بر روي سهام انجام دادم رو چند تا عددش رو جابجا ميكنند و به اسم خودشون ميزارن تو سايتها
خداييش قبلناحداقل تو سايتها اينجوري نبود يادم مياد يه روزي يكي از دوستان تماس گرفت كه صاحب فلان وبلاگ رو ميشناسي ؟ من هم گفتم نه ! در حالي كه حرف منو قبول نميكرد گفت چطور نميشناسيش ؟ براي اينكه گفته كه براي اينكه مطلب تو رو بزاره تو سايتش از تو اجازه گرفته و همون اول سايتش هم نوشته
در حالي كه من اصلا نه اون سايت رو تا حالا ديده بودم و نه اينكه كسي با من هماهنگي كرده بود اما در عين حال براي من با ارزش بود كه حداقل صاحب اون وبلاگ سعي كرده تا بدين وسيله شرط امانتداري رو رعايت كرده باشه ما هم وقتي كه يه روز ديگه از اين بازي ها خسته شده بوديم اعلام كرديم كه آقا اين تحليلهاي ما وقف سيدالشهدا است هركي دلش ميخواد ازش استفاده كنه فقط اگه بردش يه فاتحه براي اموات ما بده
چه درد سرتون بدم حالا خيلي ها اين وقف سيد الشهدا رو به اسم خودشون وقف ميكنن

دنياي غريبي است
اينطور نيست

0 Comments:

Post a Comment

<< Home