راه بقا دربورس

در این سایت با نگاهی بنیادی به بازار سرمایه ایران به بررسی مباحث پایه ای در کنار نمونه هایی عملی بررسی های فاندامنتالی شرکتهامی پردازیم ، اميدوارم كه دوستان بنده را از نظرات خودشان محروم نكنند

Friday

البرزدارو - تحلیل بنیادی

تاريخچه

شركت البرز دارو در تاريخ يازدهم امردادماه سال يك هزارو سيصدو پنجاه وپنج به منظور توليد محصولات دارويي ، غذايي ، شيميايي و آرايشي تاسيس ودر تاريخ 01/06/1375 مورد پذيرش سازمان بورس واوراق بهادار تهران(ايران) قرارگرفت و درصنايع شيميايي و در طبقعه شركتهاي دارويي مورد دسته بندي قرار گرفته و هم اكنون با نماد دالبر مورد معامله قرار ميگيرد .
اولين معامله برروي اين سهم در تاريخ 21/12/1375 و در سطح قيمتي 3000ريال انجام پذيرفت و اولين نسبت p_e رسمي شركت برابر 4.5 بوده كه از بدو ورود تا كنون 442روز معاملاتي را پشت سر گذاشته است .

برای مطالعه ادامه مطالب شما میتوانید برروی لینک مورد نظر کلیک کرده وکمی منتظر بمانید


سر افراز باشید
بهروز شهدایی

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

salam jenabe shohadaee ye aziz omidvara khob va khosh bashid.va sepas az inke tahlilhaye mofidetan ra dar ekhtiare moshtaghan gharar midahid. Aya emkane tahlil daroeeye sobhan mibashad?

ba tashakor
Amir Reza Mehr

4:53 PM, March 09, 2005  
Blogger behroz said...

امیر خان طبق معمول باید از لطفتان تشکر کنم واز اقبال شما از عرایضم سپاسگزار باشم در خصوص دارو سازی سبحان باید عرض کنم که چشم و در اولین فرصت روی این سهم کار خواهم کرد چون برای خودم هم دارای جذابیت میباشد
راستی از این فرصت استفاده میکنم وسال نو را خدمت شمابزرگوار عزیز تبریک عرض میکنم
به امید دیدار
سرافراز باشید و پرغرور

10:01 PM, March 14, 2005  

Post a Comment

<< Home