راه بقا دربورس

در این سایت با نگاهی بنیادی به بازار سرمایه ایران به بررسی مباحث پایه ای در کنار نمونه هایی عملی بررسی های فاندامنتالی شرکتهامی پردازیم ، اميدوارم كه دوستان بنده را از نظرات خودشان محروم نكنند

Monday

ایران دارو - تحلیل بنیادی

تاريخچه و معرفي


این شرکت در 04/03/1342 تاسیس ودر تاریخ 15/12/1380 مورد پذیرش سازمان بورس واوراق بهادار قرار گرفت بنا بر نوع فعالیت ، این شرکت در صنعت مواد شیمیایی وطبقه دارو مورد دسته بندی قرار گرفته است .
اولین بار در سطح قیمتی 18040 ریال ودرتاریخ 08/05/1381 وبا سطح P_E برابر 8.9 مورد معامله قرار گرفته ودر طول مدت پذیرش 131 روز معاملاتی را با نماد معاملاتی دیران پشت سر گذاشته است .

برای مشاهده ادامه تحلیل برروی لینک مورد نظر کلیک کنید
سر افراز باشید
بهروز شهدایی

2 Comments:

Blogger AmirRH said...

جناب استاد شهدایی بزرگوار و عزیز
واقعا ممنون شما هستم و بعد از مدتها که سایت شما بی دلیل فیلتر شده بود توانستم مستقیم وارد بشوم و نظر بگذارم.خواستم تشکر مجددی هر چند ناقابل کرده باشم.
همیشه سبز باشید
امیر رضا مهر

3:18 PM, February 02, 2005  
Blogger behroz said...

امیر خان
مثل همیشه تنها کار ما در قبال لطف شما تشکر وسپاسگذاری است . اما در مورد فیلترینگ باید عرض کنم یواش یواش داشت باورمون میشد که این دوستان با فیلتر کردن وبلاگ ما خواستند نشون بدن که کار ما با اهمیته . حیف شد !؟ اما واقعا اینطور نیست - قدیما از این شکلک ها دم دست بود میشد منظوررا بهتر رسوند - ومن هم از بابت این موضوع خوشحال شدم چون موقعیت بیشتری برای در کنار دوستان بودن فراهم میشه
برای شما آرزوی سربلندی دارم

11:51 AM, February 04, 2005  

Post a Comment

<< Home